آويساآويسا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آویسا،قندعسل مامان و بابا

فندق مامانی

1392/9/20 19:18
نویسنده : مامانش
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخمل مامان، در تاریخ 28 آبان برای اولین بار بردمت آتلیه که خیلی دختر خوبی بودی و با خانوم عکاس برای عکس گرفتن خیلی همکاری کردی ،عکساتو خیلی وقته که گرفتم که خیلی خیلی خوشگل شده نازنینم ولی تنبلی کردم و هنوز نذاشتم. هر هفته که میگذره بزرگتر و خانوم تر میشی مامان جون و من شاهد هر روز قد کشیدنت هستم خانوم، یه روزایی وقتی بهت نگاه میکنم میگم خدایا این دخمل خوشگل همون فندق کوچولویی بود که سه ماه پیش بدنیا اومد ماشالله ببین چقدر بزرگ شده ، با دیدن بزرگ شدن و قد کشیدن تو تازه میفهمم که میگن روزگار زود میگذره یعنی چی مامان جون. جدیدا" خیلی توجه میکنی به اطرافت و یه چیزی که چشمت رو میگیره زل میزنی بهش و نگاه میکنی.خلاصه تو دنیای منی عزیزم.

روند بیدار شدن دخمل مامان ...

               

       

روزچهارشنبه 6 آذر دخترم واسه اولین بار رفت استخر ولی مایو نداشت ،درست مثل حموم رفتن که گریه نمیکنی و  آب بازی و دوست داری توی استخر هم همینطوری بودی, مرتب پاهاتو توی آب تکون میدادی و میخندیدی ( قربونت برم برات یه مایوی خوشگل میخرم )       

خوب من دیگه برم لا لا کنم ...

دوستت دارم همه زندگی من....

  

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان جون
4 دی 92 9:22
عزيزم قربرنت برم با اون لبخندت فدات بشم از اب بازی خوشت میاد
مامانش
پاسخ
مرسي مامان جوووون