آويساآويسا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

آویسا،قندعسل مامان و بابا

نيم سالگيت مبارك عزيزم

1393/1/31 16:32
نویسنده : مامانش
319 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزيز مامان، مبارك مبارك نيم سالگيت مبارك نازنينم. خيلي خوردني و بامزه شدي و ديگه تغييراتت هر روزه شده ماماني. واسه چكاب ماهانه و واكسن شش ماهگيت بردمت دكتر، خدارو شكر آقاي دكتر از رشدت راضي بود و خيلي هم ازت خوشش اومده بود. اين ماه قدت ٧٢ و وزنت ٧.٧٠٠ بود( نميدونم اين دكترها چشونه هر كدوم يه جور اندازه گيري ميكنند) بعدش رفتيم واسه واكسن زدن. اول با بابايي رفتيم داخل اتاق براي تكميل مدارك كه اونجا داشتند واسه يه آقا پسر بامزه واكسن ميزدند، تا تزريق كردند آنچنان جيغي كشيد كه من پريدم هوا، تو اول به من نگاه كردي بعدش به پسره بعدش هم بغض و گريه... اولين بار بود ميديدم كه از گريه كسي گريه ات ميگيره، خلاصه آوردمت بيرون اتاق تا ١٠ دقيقه هي نگاه من ميكردي و بغض ميكردي عزيز دل مامان. واكسن شما رو كه خواستند بزنند مثل هميشه هي سرك ميكشيدي اينور و اونور ببيني چه خبره كي به كيه كه خانومه تزريق كرد برات همون لحظه يه ذره گريه كردي و بعدش زودي آروم شدي خانوم خانومايي والله. بعدش هم خدارو شكر اصلاً تب نكردي عزيزم. جديداً يكم غر ميزني دلت ميخواد همش بهت توجه كنم و باهات حرف بزنم اميدوارم اين اخلاق هميشگي نباشه گل مامان. من عاشقتم عزيزم، زندگيم با تو معنا گرفته
پسندها (1)

نظرات (3)

مامان رهام
1 اردیبهشت 93 15:06
سلام خانوم خانوما چه عجب بلاخره آپ کردی...خوبی عزیزم تعطیلات خوش گذشت....عزیزم چقد سخته این واکسن زدن بچه ها..چش رو هم بزاری تموم میشه فریده جونماز طرف من محکم بغلش کن و ببوسش
مامانش
پاسخ
سلام مونا جونم، خدارو شكر ما خوبيم، شما خوبيد، گل پسر خوشتيپمون چطوره؟
مامان رهام
1 اردیبهشت 93 15:06
چندتا از عکساش واسمون بزار
مامانش
پاسخ
سلام موناي نازم، ببخشيد اين مطلب جريان داره، من فقط روي موبايلم اينترنت دارم، بخاطر همين فقط ميتونم بنويسم و عكس نميتونم بذارم، شش ماهگي آويسا اين مطلب رو نوشتم گفتم يادم نره، گفتم يكي دوروزه ديگه ميرم كافي نتي جايي عكس هم ميذارم، خلاصه قربونت يكي دوروز شد دوماه، من هم ديدم حالا كه گذشته و من هم عكس نذاشتم ولش كن خود مطلب رو بذارم فعلاً ،توي پستهاي بعدي تلافي ميكنم، حالا كي دوباره پست بذارم خدا عالمه، شما به بزرگي خودت ببخش
مامان صفورا
26 تیر 93 0:27
سلام خدا حفظش کنه خیلی کوچولوی بامزه ای دارین عزیزم واسش اسپند دود کن اونم هرروز ی بووووووووووس براش میفرستم بچسبون به لپش
مامانش
پاسخ
مرسي مامان با محبت ، منم پيج كوچولوي نازتون رو ديدم، خدا واستون حفظش كنه، يه ماچ گنده از طرف من و آويسا گلي واسه بيتا نقلي